Organizujte práci ve firmě snadno a rychle

Google+,Weby, Kalendáře, Skupiny, ale i další funkcionality jsou ideální pro organizaci i zpětnou kontrolu vašich pracovníků. Všechny tyto nástroje vám pomůžou ukotvit procesy ve firmě. Nicméně pokud byste měli specifičtější požadavky, relativně jednoduše lze připravit vlastní aplikace za pomoci širokých API.

Můj tým v OgilvyOne je vysloveně fandou inovací a vítá jakékoli novinky. Máme blízko k technologiím a proto pro nás používání Google Dokumentů není překážkou, naopak. Můžeme se na dokumenty podívat odkudkoli, kdykoli, na jakémkoli zařízení, dokument je vždy aktuální formát a nemusí se hledat v e-mailech.

Karel Smrž, Business Director pro OgilvyOne

Záloha souborů terénních i kmenových pracovníků

Disk Google představuje centrální úložiště dokumentů. Veškeré soubory v organizaci lze soustředit do tohoto úložiště a nastavit v něm příslušná oprávnění. Můžete pak zapomenout na problémy se zálohováním, kopírováním různých verzí souborů mezi svými zařízeními i s kolegy mezi sebou apod. Všichni mají k dispozici stejné aktuální verze dokumentů a dalších souborů, mohou k nim přistupovat v případě potřeby odkudkoliv a nemusí se bát, že o ně přijdou.

Nízká počáteční investice

Google Apps drží při zemi počáteční náklady dvěma způsoby. Jednak skvělou cenou za licenci 40€ za uživatele na rok, ale také tím, že se jedná o 100% cloudové řešení, což s sebou nese tu výhodu, že nemusíte investovat do vlastních serverů. Ušetříte také za jejich správu, údržbu, energie a v neposlední řadě také za antivir a antispam. Všechny tyto starosti zůstávají na straně Googlu. Pro firmu je také důležité, že vás nemůžou překvapit žádné neočekávané investice za porouchaný hardware. Počáteční investice je nejen řádově nižší, ale navíc naprosto předvídatelná.